Unisign Toplantı Bilgilendirme Yazılımı, birçok toplantı salonunun bulunduğu kurumlarda toplantı salonlarının/odalarının kullanım süreçlerini düzenlemek için geliştirilmiştir. Unisign Toplantı odası ekranları içerdiği etkin planlama, arama, kontrol ve yönetim fonksiyonları ile toplantı rezervasyon işlemlerini sorun olmaktan çıkarmaktadır. Toplantı kapı ekranları ve diğer ürünler ile rezervasyon işlemlerini en kolay şekilde halledebilir, çalışma alanlarınızı dijitalleştirebilirsiniz.
Toplantı Bilgilendirme Yazılımı
Zaman ve mekandan tasarruf etmenizi sağlayarak verimli çalışma alanlarına oluşturmanıza yardımcı olan Unisign Toplantı Odası Yazılımı, zengin uygulama alternatifleri ve kullanım kolaylığı ile toplantılarınızı en etkili şekilde planlamanıza ve yönetmenize olanak sağlar.
Kişiye özel hesabınız ile toplantı planınızı yaptıktan sonra müsait olan salonlardan birini rezerve edebilir ve saniyeler içerisinde iş arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. Toplantınız erken veya geç sonra erdiğinde tek bir dokunuş ile odanın müsaitlik durumunu belirleyerek karmaşanın önüne geçebilirsiniz.
Toplantı sırasında ihtiyacınız olan video konferans, sunum ve diğer ekipmanların yeterliliğinden emin olabilmek ve herhangi bir arızalanmanın önüne geçebilmek adına rezerve edeceğiniz odayı önceden kontrol edebilir ve ilgili birimlere haber verebilirsiniz.
Toplantı odası, saati, içeriği ve katılımcılar ile ilgili değişiklik yapmak istediğinizde, herhangi bir bilgisayardan Unisign Booking hesabınıza girerek düzenlemeleriniz gerçekleştirebilir ve tüm ekranlarda görünmesini sağlayabilirsiniz.
Toplantılardaki en önemli noktalardan birisi de verilerin depolanması ve sonrasında takibinin sağlanmasıdır. Unisign Toplantı Odası Yazılımı toplantılarınıza ait tüm sayısal verileri, grafikleri ve yorumlarınızı kaydederek ihtiyacınız olduğunda göz atmanızı ve önceki notlarınız ile karşılaştırılmasını sağlayarak sizi ekstra yükten kurtarır, iş takibinizi kolaylaştırır.
Ekranlarda Şirketinizin krokisini ve toplantı salonlarının lokasyonlarını paylaşarak ziyaretçilerinize kolaylık sağlayabilir, odalarla ilgili bilgilendirme yapabilirsiniz.
MS Exchange, Fidelyo, Lotus Notes gibi farklı takvim sistemleri ile entegre çalışarak, toplantı tarihinde yapılan değişiklikleri ve gelişmeleri anlık olarak ekranlara yansıtır, birçok platformla uyumlu çalışması ile de bilgisayar,tablet ve telefonlardan takibinizi sağlar. Barco ClickShare kablosuz sunum sistemi, Samsung Flip Akıllı Tahta, Unisign Socket Box ile toplantı odalarınızı baştan uca etkili hale getirebilirsiniz.
32 ”, 40”, 48 ”, 55”, 75 ” dokunmatik ekranlar ile çalışma alanlarında interaktif bilgi noktaları oluşturun!Bu uygulama ile misafirleriniz ve çalışanlarınız için kayıt işlemleri, check-in ve check-out işlemlerini gerçekleştirebilir, duyuru, bilgilendirme, yönlendirme ve karşılama yapabilirsiniz.
İş akışını, toplantı kapısı ekranı olarak konumlandırdığınız ürünlerle takip ederek verimliliği arttırabilirsiniz.Ekranlardaki Led ışık teknolojisi ile toplantı durumunun dışarıdan gözlemlenmesini sağlayabilirsiniz. Alternatif ebat seçenekleri ile size en uygun ürünü seçebilir, kurumsal varlığınızı marka, logo ve renk uygulamaları ile güçlendirebilirsiniz.
Toplantı odasındaki cihazların arızalanması ya da herhangi bir teknik sorun yaşamanız durumda mobile uygulamanız ya da ekranlar üzerinden açacağınız destek talebi ile kısa sürede yardım alabilirsiniz.
Toplantılarınız veya kişisel çalışmalarınız sırasında tek bir dokunuşla bir yemek servisi alırsınız.Toplantı akışınıza zarar vermeden, daha hızlı ve kolay bir şekilde vereceğiniz siparişler ile misafirlerinizi en iyi şekilde ağırlayabilirsiniz.Toplantı saatinden önce bir sipariş oluşturabilir ve istediğiniz hizmet saatine karar verebilirsiniz
IOS, Android, Windows ve SSSP altyapıları ile uyumluluğu sayesinde tüm cihazlar aktifleşerek en etkili şekilde çalışır.